Pagrindinis
›
Dažniausiai užduodami klausimai
Žemiau rasite dažniausiai užduodamų klausimų sąrašą. Jeigu negalite rasti ko ieškote, prašome su mumis susisiekti. Jūsų nuomonė ir pasiūlymai mums svarbūs.
Kas yra Prospecto.lt?
Prospecto.lt yra svetainė, renkanti naujausius leidinius ir katalogus iš didžiųjų šalies parduotuvių. Čia Jūs rasite tokių supermarketų katalogus kaip Maxima, Aibe, Rimi and Lidl o taip patir buitinės technikos parduotuvių tokių kaip Avitela, grožio parduotuvių, baldų, aprangos ir kitų parduotuvių kurias tik galite sugalvoti. Visi leidiniai įkelti į svetainę yra atnaujinami kasdien, taigi informacija svetainėje yra visada atnaujinta.
Kaip rasti mano ieškomą leidinį?
Kad rastumėte reikiamą leidinį ar katalogą, greičiausias ir lengviausias būdas tai padaryti yra naudojant paieškos forma svetainės viršuje. Be šios funkcijos, ieškoti leidinių galite kategorijų pagalba svetainėje, kurios buvo sukurtos trumpos bei specifinės. Po to kai pasirenkate kategoriją, pasirinkite dominančia parduotuvę ir rasite jos naujausius leidinius. Kitas pasirinkimas yra naudoti svetainės žemėlapį.
Ar reikia mokėti už Prospecto.lt naudojimą?
Paslaugos suteiktos Prospecto.ltvisada buvo ir bus nemokamos!
Aš esu parduotuvės savininkas ir norėčiau, kad mano leidinys būtų patalpintas Prospecto.lt. Kaip tai padaryti?
Kad įkeltumėte savo parduotuvę ar leidinį, apsilankykite "Pridėti parduotuvę" puslapyje.
Kaip susisiekti su Prospecto.lt komanda?
Kad su mumis susisiektumėte, pasinaudokite “Kontaktai” mygtuku mūsų svetainėje.
Ką suteikia mano profilis puslapyje Prospecto.lt?
Užsiregistruodami Prospecto.lt svetainėje, turėsite prieigą prie pasiūlymų, kurie yra kolkas neprieinami vartotojams be registracijos. Jūs galite atlikti šiuos veiksmus savo profilyje, kad jis būtų dar patrauklesnis ir mielesnis naudojimui:
Kaip užsiregistruoti?
1 žingsnis:
Ieškokite meniu „Mano profilis“, esančio svetainės viršuje. Paspaudus šią nuorodą, pamatysite registracijos formą.
Turite du pasirinkimus – registruotis su savo asmeniniu el. pašto adresu arba per Facebook paskyrą. Reikalingų duomenų suvedimui, mes suteiksime informaciją kokie duomenys ir kodėl jie mums reikalingi paaiškindami kuo išsamiau ir suprantamiau. Kai užpildysite duomenis, tiesiog paspauskite ant mygtuko „registruotis“.
2 žingsnis:
Mums svarbu užtikrinti, kad niekas kitas negali prieiti prie Jūsų asmeninės informacijos. Šiam tikslui, mums reikalingas antras patvirtinimas naudojant el. pašto adresą – tam, kad įsitikintume, jog Jūs esate vienintelis(-ė), mėginantis(-i) registruoti profilį. Todėl išsiųsime Jums žinutę (į nurodytą el. pašto adresą), kurią turite patvirtinti per 24 valandas. Jeigu aktyvacijos laikas pasibaigtų, galite duomenis įvesti iš naujo ir atlikti naują registraciją.
Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?
Jeigu pamiršote slaptažodį, pasirinkite „Pamiršau slaptažodį“ opciją pirmame žingsnyje prieš įeinant į prisijungimo puslapį. Tada mes išsiųsime Jums žinutę el. paštu su instrukcija, kaip panaikinti priėjimą prie paskyros, kuri turi būti atlikta Jūsų pačių.
Paspausdami nuorodą savo el. pašte, galėsite įvesti naują slaptažodį ir vėl įeiti į savo profilį.
El. pašto adreso keitimas vartotojo paskyroje
Turite atlikti šiuos veiksmus, norėdami pakeisti savo el. paštą:
Ar mano asmeninė informacija saugi?
Jūsų vartotojo prieiga yra limituota su unikaliu slaptažodžiu, kurį žinote tik Jūs. Bet kokia asmeninė informacija suteikta svetainei Prospecto.lt yra griežtai konfidenciali ir laikoma visiškai privačia
Ar privalau turėsite vartotojo profilį, kad naudočiausi Prospecto.lt?
Registracija nėra privaloma katalogų peržiūrai svetainėje. Galite tikrinti leidinius, pasiūlymus, akcijas be registracijos, tačiau, profilio registracija suteikia prieigą prie šių papildomų privalumų:
Kaip panaikinti savo vartotoją?
Jeigu norite, kad Jūsų asmeninė informacija būtų ištrinta iš mūsų sistemos, galite pasirinkti opciją „deaktyvuoti“ savo profilio nustatymuose. Jūsų asmeninė informacija bus visiškai ištrinta iš mūsų sistemos per 30 dienų.